14 Mart 2014 Cuma

Eti Form Ürünleri

Vee kurtarıcım eti form !



Kendileriyle bugün tanıştım . Denediğim kadarını buyrun paylaşıyım sizinle. ( Güya diyetteyim paketlerce eti form yedim evet bu gidişle yakında Vee 20 kilo fazlam yazcam :P )

Arkadaşlar yalnız şu da bi gerçek ki normal ürünlerden bi farkı yok en fazla 10-20 kcal eksik o kadar. Yani zayıflamak için değilde tadı açısından yiyorum. Gerçekler acıdır hiç zayıflatmıyor hatta aşırıya kaçarsanız kilo bile alabilirsiniz. Sadece form mısırın kalorisi düşük olması gereknden o kadar. :(

İşte eti form kepekli bisküvi;

Sanırım sadece bunu sevmedim tadı iğrenç ot gibi ! Bi pakette 10 tane var. Kalorisi 168 ( bir pakette. ) 5'li olarak satılıyor ben 1.80 liraya aldım . Ama parama yazık oldu doğrusu iğrençti.

Eti Form Mısır ve Pirinç Patlağı


BAYILDIM ! Tek kelimeyle süper . :) Fiyatı 1.25 TL . Ben 10'luyu büyük paketi aldım ve bayıldımmm. :) Şeker ve yağ yok kesinlikle doğruyu söylemek gerekirse başta tatsız tutsuz birşey bekliyordum ama süper çıktı. Şiddetle öneriyorum tok tutuyor. Kokusu , görünüşü pek iştah açıcı değil ama tadı mükemmel böyle CD büyüklüğünde muhteşem birşey . :) 

Ara öğünlerde yenmeli bence. Benim hoşuma gitti. :) Kalorisi 229 ( 10 tanede )


Eti Form Limon Lifli Bisküvi

Çok hoş bi tadı var bence. :) Çok ağır da değil . Tok tutuyor . :) Arada yenmek için uygun . Kalori 193 :) (50 gr. ) Fiyatı da uygun . Şimdi hatırlayamadım ama sanırım 60 kr. tu . Yerken limon kokusu geliyor (aklınıza ilk tadı ekşi mi sorusu geldiyse hayır). :) 

Eti Form Karışık Meyveli Bisküvi

TADI MUHTEŞEM ! :D . 162 kcal. Fiyatı 75 kr. sanırım :) Kokusu da çok hoş . Öneririm.

Eti Form kepekli çubuk kraker

Bunun da tadı hoş . :) Ama çok abartmaya gerek yok. Sade pek güzel olmuyor. Ben yoğurda batırarak yedim. ( Biliyorum iğrencim. ) sanırım 50 kr. :) Kalorisi 182.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder